Monday, May 13, 2013

tukar kerja

al-kisahnya, aku dah tukar kerja..tapi bukan la kerja baru sangat pun..still within TM jugak..cumanya dulu di Cyberjaya, sekarang di KL..dulu anak syarikat, sekarang ibu pejabat..tu jer la pun

tapiiiii

tak best!!! sebab, kena tempuh jem tiap-tiap hari..bayar tol, bayar parking..bila nak menyimpan???

satu je yang best..dah tak buat development..bye programming..tataaaaa :D

p/s: better pindah rumah la kan??

Wednesday, May 08, 2013

sebab...

Ada waktu, apa yang aku pilih untuk lalui, tidak bersebab. Tiada. 
Aku putuskan untuk laluinya sahaja. Redah. 

Mungkin dalam melaluinya itu, aku akan jumpa sebabnya. 
Mungkin. 

Tapi kalau sebabnya aku tak jumpa, juga.

Bermakna. 
Ia. 
Memang. 
Tidak. 
Bersebab.

Sebab aku pilih untuk melaluinya untuk berada di sana.
Dan bukan disini. 

Jadi jangan tanyalah kenapa aku tiada di sini. 
Kerana aku pilih untuk berada disana.

Sebab?

by Zahiril Adzim