Pages

Saturday, February 03, 2007

I'm coming...

Rasenyer dh lamer x mengarang kt cni.So, ari ni aku nk start balik...Kalo korang rajin n x der keje, bacela yer...

Skarg ni aku ader kt FYP lab, sorang je kt cni sebab aku rase ari ni sumer kwn2 aku kuar...maklumla ari sabtu kan...

FYP betul2 memeningkn paler aku yg dh memang mcm nk pecah ni...server nyer problem pun x solve lg. aku pun x tau sama ada mende ni betul2 susah atau aku yg x reti...hehe. kalo korang nk tau, aku wat Mobile Chat System..so, guner J2ME ar..

Ok la, sok aku ngarang lg..tunggu la yer. may b one day aku akn bgtau psl mslh peribadi aku plak..Insya Allah, kalo aku rajin nk brceriter...hehe
Adios...

1 comment:

Anonymous said...

Hai nurul..

Errm.. dah lama x bercerita.. last2 ada jugak..

Errm.. best of luck for your FYP.. present 9 Mac ek? jangan tension2, slow2 figure things out.. Kalau paan boleh tolong paan akan tolong, ok?

till see ya..