Pages

Tuesday, November 20, 2007

hidup perlu memilih

dlm hidup kiter, terlalu byk yg perlu kiter pilih..btul x?aku raser, skrg ni lah aku terdedah dgn byk perkara yg memerlukn aku membuat pilihan..dgn duit yg very limited, aku kena pilih aper yg mesti di beli dahulu, n aper yg x bole beli lg..ni yg paling wat aku headache nih..bayangkn la gi shoping cumer mampu melihat jer, nk beli x termampu..sakit hati betul.so, saper kater money is not everything? ha??pas2 keje pn kena wt pilihan gak..aku x baper nk enjoy ngan kejer aku skrg..so, aku kena wat pilihan maner aku perlu temptkn diri aku supaya aku mampu berfungsi utk diri sendiri, keluarga, negara n yg paling penting aku dpt berbakti utk agama aku...selama ni aku cumer ikut kata hati n akal fikiran yg masih waras dlm membuat pilihan..tp sumer mcm x berapa tepat jer..so, skrg nih..mcm biaser la sbg sorg Muslim, x yh nk pening2..carik la Pencipta kiter..Dia lebih tau aper yg x kiter ketahui..
"Semoga setiap pilihan ku adalah pilihan dari-Nya..Amin"

2 comments:

@naBest said...

Bila la nk dpt naik honey vi ni???

Husna said...

naper la nk tunggu honey Vi?kamu kn dh ader 'Gebu'..heheh