Pages

Friday, May 29, 2009

demam 'Pilih Kasih'

haa..suasana seperti diatas hanya trdpt di opis aku shj pd setiap ari isnin smpi kamis jam 4.30 ptg..kul 4.15 aku dh paksa teammate aku g bukak TV n adjust antenna yg mcm gampang itu..moga bos aku brmurah hati dermakn kitorg astro secepat mungkin..
tepat jam 4.30 je, aku kerahkn sumer tenaga kerja join aku tgk RTM okkkk...
bdk2 tu bknnyer reti tgk RTM sgt..asyik lyn astro jer memasing...

best woo..korang ader keje tgk tv?? x der kn??
ader keje tgk tv smpi bole masuk dlm timesheet?? mesti x der nyer..
g tgk tv sbb curi tulang ader la kn..ngahaha

yer..ni sumer gara2 rancangan Pilih Kasih tu la..yg aku kucar kacir siapkn 2 3 bulan nih..programnyer dh brjln..skrg ni tgh minggu diorg tayangkn diari jer..
aku ari2 duk monitor voting bdk2 tu...bole tahan la jgk tingginyer vote diorg..tp x leh la nk hebohkn kt 1 dunia..nnt x pepasal abg Rosyam serang aku..

live show brmula 6/6/09..korang tgk la yer walaupnn sblm ni korang x prnh pn nk bukak channel 102 tu kn..ngahaha
di hari itu juga, aku akn brada di tempat kejadian demi utk memonitor system voting trsebut..
tp kt senawang weh..hotel aper arr yg best kt senawang??rancangan sure abis lewat..x kuaser aku nk drive mlm2 sorang2 dr seremban blek SK..baik brmlm kt saner, then esok aku bole la lajak g Nilai 3 lak..wuawuawua

p/s: meeting ptg td, bos mengucapkn Selamat Datang ke 1 projek baru brnama CUG kpd aku...