Pages

Friday, June 05, 2009

Pilih Kasih go live by tomorrow...

aku dh mula raser takut...butterfly in my stomach..huhuhu
esok dh start live show pilih kasih di TV2..
lately ni mmg keje kuat btul..dtg keje pagi, blek mlm...
sabtu ahad pn keje lg..
(tp mcm biaser, aku tetap ader maser utk shoping..ngahaha)

skrg ni, family Reha ader kt umah..ayah dier ader kursus kt Putrajaya..mak dier geleng paler jer tgk life aku...smlm blek keje kul 8 mlm..then trus siap2 nk g alamanda cari baju..tp x jadi sbb dh lewat..end up g diner ngn diorang..pastu aku g TTDI plak jmp huda..pnjm Celcom broadband utk aku bwk g Senawang mlm ni...kul 1pg br smpi umah, then tido..

arini bangun awal sbb dpt msg dr bos..ader emergency meeting ngn CEO...dh nmpk dh kelibat dier masuk opis...jap lg kena pggl la tu..sblm kena pggl baik aku brpoya-poya dulu..ngahaha

awal minggu ni, aku attend meting ngn producer Pilih Kasih kt rtm angkasapuri..memadangkn aku dh lmbt nk ke meting trsebut, makanya aku paksa bos aku pegi ngn aku..kena lak dier kt HQ di faber, aku kt cyber..jadi aku pg fetch dier dulu kt HQ, then br g rtm..mana x nyer, aku kalo g tmpt2 yg x prnh pegi ni, wajibla sesat dulu baru nk smpi..tp disebabkn di meting pntg, x der masa dh aku nk sesat2 dahulu, jumpa jln kemudian..so, g ngn bos slmt la ckit..
jakun la kjap..mana2 tmpt aku pegi, aku paksa bos snap gamba aku..dier pn layannn ajer..x der plak nk munjung mulut ke haper..hahaha

mlm ni ader full rehearsal..aku diwajibkn ader kt sana..rtm senawang pn aku x tau kt maner..maka mcm biaser, kiter blasah jer

ok ok, bos dh kucar kacir pggl kitorg masuk meting..byezzzzz

jgn lupa saksikn pilih kasih di tv2 sabtu, 8.30mlm yer

No comments: