Sunday, July 19, 2009

smlm brazam nk bangun awal..tp mcm biaser, azam tggl azam je la..jarang jadi kenyataan..
aku bgn lewat, so trlepas la citer korea 'which star r u from'..hangin la jgk..asyik trmiss je..

dh bangun n mandi, perut dh lapar..br trpikir lamer giler aku x masak..dh brbulan2..kalo la aku dh kawen, mati kebulur la laki aku..siannn
so, pegi jenguk dapur..kot2 ader barang utk memasak..tp ampeh..btul jgk, dh berbulan aku x ke Jusco, bhgn yg jual sayur2 tu..selalu sempat smpi kt bhgn baju je..stuck kt ctu n duit abis kt ctu..x sempat smpi kt bhgn jual barang dapur..mmg kosong btul dapur aku..
ni kalo mak aku dtg ni, mmg kena tadah telinga la jwbnyer..

so, aku insaf kejap..buat la list barang dapur yg nk dibeli..tp time nk kuar g Jusco, aku malas lak nk kuar..panas sgt kt luar..duk umah mcm lg bagus je..jadi hr ni aku duk umah je..buat milo n mkn biskut..pastu aku smbung tido..ngahaha

kul 8 mlm aku kena g opis, standby for 'Pilih Kasih'..ptg td Kak Miza msg suh dtg umah dier amek roti jala b4 g opis..wah, rezeki aku hari ni..ader org nk bg mknn..hahaha
dgn muka x malunyer, aku ckp nk dtg skrg(kul5ptg) sbb aku x mkn lg dr pg..
tp Kak Miza ckp kuah x siap lg..so, aku g beli mknn dulu sbb lapar sgt..elok dh blek dr beli mknn kt luar, kak miza ckp dh siap..bole dtg skrg..tp memandangkn aku dh ader mknn, so aku decide g umah dier mlm ckit la

lpas magrib, brsiap ke opis..b4 that, singgah umah Kak Miza amek roti jala..bwk g opis..dh x ramai yg standby kt opis..mostly remote je dr mana2..minggu dpn pn aku x nk standby..aku nk g senawang tgk live show pilih kasih..nk jadi audience..x nk buat keje lgsg..nk bwk membr2 g saner tgk live show..hopefully everything work fine next week..

4 comments:

hudaismail said...

yes2..nk join sekaki..bole?? :)

Rasdi said...

nak jugak la.. haha

mohd_natashah said...

cik huda dah pegi mana leh gi dua kali..

Hafeeny said...

nk ituttttt g live show pilih kasih!