Pages

Sunday, November 15, 2009

i never hate people..this is my 1st time...

btul..aku x membenci sesiapa..tp itu adlh sebelum dtgnya kelmarin..bermula kelmarin, aku dh tau apa itu rasa benci..
rasanya kelat dan mampu memusnahkn hari2 indah korang..dan itu yg trjadi skrg...

ini semua adlh persoalan kerja..ya..tentulah kerja..aku mana ada hal lain utk difikirkn..rumah tangga contohnya..itu jauh lg prjalanannya...

aku amat optimis pd kerja..aku menjadi seorang yg kejam, lupa daratan, lupa kawan, lupa makan..semuanya kerana kerja
sekiranya kerja itu trlalu byk, aku akn lupa utk tidur n berehat...
kalo pn aku tidur, aku akan mimpikan kerja...

pendek kata, dlm hidup aku cuma ada kerja, kerja dan kerja..

sbb itu aku benci pd org yg x buat kerja!!

kalo kalian x mau buat kerja, berhenti kerja..berikan kepada sy trmasuk gaji anda sekali...

No comments: