Pages

Tuesday, November 03, 2009

'ntah apa-apa'

hampir sejam kt cni..
masih memikirkn sesuatu utk di tulis..
tp idea hilang mcm tu je..
tp aku tetap nk menulis..
jadi kalo entry ini adlh entry yg 'ntah-apa-apa'..
maafkan aku...

minggu ini minggu kesedihan..
tp mungkin juga bulan kesedihan...
x tau smpi bila ia akan brlarutan

aku penuhkan masa dgn menyiapkn kerja di opis yg x trkira banyaknya..
sehingga aku rasa nk menjerit..
dan berharap jeritan itu brjaya menyiapkn semua kerja2 aku..
supaya aku bole brsenang lenang dan keluar berpoya2 dgn kwn2..
pergi main bowling contohnya..

aku sepatutnya kena brsyukur..
kalo x der kerja, ntah apa yg akn jadi..
mungkin menangis saja kerjanya..
lembik btul!!

aku dh bosan dgn dunia aku skrg ni..
aku raser nk ke dunia lain..
dunia yg lebih hepi dan x der sepi...

No comments: