Saturday, April 03, 2010

sabtu paling sibuk...

bila aku cakap aku nk duduk umah je masa ujung minggu, ramai yg x bole terima kenyataan..

nampak gayanya korang perlu ucap tahniah kt aku sebab memang aku berjaya duduk umah pn arini..hope esok pn korang kena ucap tahniah gak la..hahaha

ini dia keje yg dh aku siapkn untuk hari sabtuku:-

1. pegi Jusco beli barang dapur..
2. basuh baju guna tangan since washer machine telah diambil semula oleh teacher Reha..serius tangan aku lenguh
3. cuci toilet
4. sapu sampah..letih giler nk menyapu umah 2 tingkat nih
5. mop lantai..dgn tangga2 sekali aku mop..dh mcm citer Full House lak mop2 tangga nih..heheh
6. bersihkan peti ais..buang sumer benda alah yg dh expired
7. cabut rumput kt halaman..haa, halaman umah aku dh cantik..kwn2, sila la brtandang ke umah saya..sblm ni malu gak la nk menjemput korang dtg..
8. basuh pinggan n bersihkan dapur

rajin kn aku?? heheh...

2 comments:

raficyber said...

rajinnya. anak sapa ni?? meh ler dtg sini klu nk basuh baju. pastu leh tlg mop lantai kat umah ni. coz i tak larat nk mop sesorang. huhu

me and only me said...

hoho..nk abiskn membasuh baju I pn dh lenguh2 tgn ni..kalo campur ngn baju U mau nyer trcabut tgn i..huhu