Sunday, January 23, 2011

tak sehat

dua tiga hari ni asyik x sehat je...jumaat dh amek MC sbb demam tiba-tiba..bangun pagi badan dah panas..so seharian tidoo je keje...tak perasan hp off, kul 11.30pg baru on balik..patut aman je aku tido, tak der sebarang gangguan..heheh

ari sabtu ader kelas kul 9pg..awal aku bangun nak pegi kelas..elok tengah iron baju je, kepala dh start pening-pening lalat..pastu rehat kejap..bangun balik tapi pening lagi..asyik duk pening-rehat-bangun-pening tengok jam dh kul 9.15pg..dangg!! x jadi pegi kelas..call maiza ajak breakfast...baring lagi layan pening..bangun nak siap2 pegi fetch maiza, but seriously rasa x mampu nk drive..text maiza bgtau cancel...sorry beb..

10mins later, Ana call..dier ada area2 umah aku, pegi klinik katanya...aku ajak singgah umah dulu minum-minum ke..lebih kurang kul 11pg dier sampai..pastu Ana ajak ikut diorg pegi check up kt SJMC, and aku ajak diorg teman pegi UTM kejap amek jadual kelas...sepanjang perjalanan SJMC -UTM tu dua kali aku muntah..hoho..sorry guys..pebenda la aku makan lately ni..rasa mcm sama je mcm hari2 lain..ntah laaa...dah sampai UTM, insan berkenaan cuti la pulakkkk..aku dua kali kott muntah nak sampai sini, dier bole cutiiii...danggg!!

harini seharian bole berehat kt rumah...rasa mcm dh ok ckit dh..hope esok lagi okk..banyakkk keje nk buat nih

No comments: