Pages

Wednesday, May 18, 2011

dah kembali terurus ;)

hoyyeah..minggu tidak terurus itu telah berlalu..terasa mahu melompat seperti kanak-kanak riang..

minggu final exam sangat menyesakkan nafas..ada beberapa peristiwa yang pelik-pelik berlaku yang saya nak kongsi kat sini:-

hari pertama final exam, saya langgar kereta lecturer.
exam akan bermula pukul 9pagi..tapi pukul 8.40 pagi saya masih kat atas jalan raya..jalan sangat sesak, saya jadi menggelupur..masuk je pintu UTM, dah pun pukul 8.45pagi..cari parking lagi..kereta sangat banyak, parking penuh..nak kedepan dah tak bole, nak ke belakang kena reverse..tengah sedap-sedap saya reverse, tetiba datang sorang lelaki tak hensem ketuk cermin kereta sebelah kiri...

"hey!! u langgar keter i eh?"
"hah?? ye ke? sori sangat-sangat, tak perasan"
"macam mana awak bawak keter ni ah?"
"tak per..tak per, saya bayar"
"aper bayar-bayar?!"
(abis tu, ko nak aper?)
"ermm, saya ada exam ni..kita setle after exam bole?"
"right after u finish your exam, come to my office!!"
"ok.."

masa tu, lagi 5min exam akan bermula..
lebih kurang 10min saya tenung je soalan exam..otak saya kosong :|

dalam minggu exam jugak, ada sorang Prof ni sangat rapat dengan saya..oh ya, rapat itu bagus..tapi sangat rapat itu, it must be something wrong somewhere rite?..tiap-tiap malam hantar SMS..nak tidur pun bagitau saya..ajak buat video call..nak ajar saya abseiling..ajak saya bungee jumping at new zealand..hohh..apakah?!
(geli mak nokss)

UAT yang saya selalu cerita dulu tu jumaat lepas baru settle..asal pegi UAT je, mesti ada requirement baru..hangin betul!!
esok ada Hands-On Training kat Semua House..Semua House you...training start tengah hari..sah pagi-pagi lagi saya dah sampai..wink wink

last paper hari jumaat lepas..seronok hati bukan kepalang..saya apply cuti sampai selasa..hari sabtu saya pulang ke kampung..sebelum bertolak, check email dulu..dapat email dari supervisor saya..ajak buat kelas untuk short semester..oh no..a BIG NO!!
saya request untuk start hujung minggu ini..seriusly, saya tersangat perlukan rehat..
3 hari saya spent masa kat kampung..jumpa anak-anak sedara yang comel-comel itu, really release my tense :)

oh ya..saya sudah berpindah..sekarang dalam proses mengemas dan mencantikkan bilik baru..
sedih berpisah dengan Ifah...

No comments: