Pages

Friday, May 25, 2012

demam

suhu dah mula meningkat sejak 3hari lepas, petanda dah nak masuk summer..dah cecah 22 degree pun dan aku start demam..huhu..time macam ni la rasa nak duk bawah ketiak mak ye dak..dah berapa kali nak call rumah tapi tak jadi..abah duk menghitung hari, tak sabar tunggu October katanya..kalau aku call bagitau demam mau mak abak tak boleh tidur nih..
makanya, yang jadi mangsa adalah Ana..hari-hari aku bagitau dia aku demam and terasa nak makan itu ini..ngahaha..saja nak mengadu..ihik


ok, kelas dah habis..mari 'yeayyyy!!' bersama-sama..aku banyak memerap kat dalam rumah je ni..ada lagi satu assignment kena hantar mid of June, then dah boleh start dengan dissertation..then viva, then poya-poya Europe trip dengan Ana..then balik Malaysia..yeah, mari 'yeayyyy!!' lagi!!

minggu lepas kan, aku belajar buat apam balik..seriusly, senang gila kot..kalo agak-agak bosan jadi software engineer, bolehlah dipertimbangkan untuk jual apam balik kat pasar malam ni..heheh

p/s: Ana, kamu datang nanti sambal ikan bilis jangan lupa ye!

4 comments:

Amri said...

Ingatkan Ana tu Sabrina

@naBest said...

cak. ana dh dtg! woit. sambal ikan bilik nk sorok mana time poya2?? hohoho

Husna said...

lutfi, different person weh..ahhah

ana, letak dalam beg noni :D

hazlif said...

wey... nak ikut gak g trip.. sampai hati tak ajak...(: