Pages

Friday, September 12, 2008

semangat hilang lg..

mcm mana nk maju kalo mcm ni perangai aku??
asal jumaat je malas..asal malas je jumaat..

pagi td punyer la liat nk bangun..lpas subuh,bole la tido blek atas sejadah tu..mmg x bole kn??
kul 8 br trjaga..mula la buat2 kalut g mandi la brsiap la..isk3

smpi opis kul 845..bos2 besar sumer x der..g meting kot..so, line clear...percaturan ari ni mengena..x der yg nk menjeling tajam kt aku..
melangkah dgn penuh sopan..kaki di jinjat sedikit agar high heels aku ni x kedengaran 'ketung ketang'nyer...
yess..x der yg prasan aku lewat..yess...yess

skrg kul 10, still lg surf blog kwn2..check email..baca malaysiakini..
itu je yg trmampu buat setakat ni
x terasa nk mengadap keje opis lg skrg ni

td kak faiza bg kad raya,,ihsan from TM..sorg dpt 5 keping..best2
kalo nk harap aku beli mmg x beli la..main email je skrg nih..heheh
jimat duit n jimat masa shoping aku...

dh siap tulis 1 kad..of course tuk my parents sbb x kn nk bg email kot kt mak abah knnn??
so, bg la kad..baru la mak aku touching ckit..hehe

(tgh pikir nk bg kt saper lg nie???)

rabu lpas aku cuti..ader urusan ckit kt rebung..
settle sume urusan tu, blek cyber...antar ana g opis..then, melencong ke Alamandul jap..
settlen bil n settlekan shopping list aku..heheh

dgn bangganya aku mengumumkn bahawa persiapn utk raya thn ni dh 80% siap..
kasut dh, baju dh hntr tailor n HANDBAG DH DAPAT!!!
yeye..aku mmg brmasalh tuk membeli bag..dh byk kedai pegi..x der pn yg brkenan
mula2 nk amek bag Carlo Rino tu, pastu mcm x sesuai lak..g crk kt Bonia..pn x kena(bkn x kena..mahal sgt..huahuahua)
last2 masuk Parkson, diskaun 70% ok..kalo x amek mmg menyesal seumur idup..
so, utk mengelakkn dr penyesalan seumur idup maka aku mewajibkn diri aku beli satu..heheh

b4 blek singgah jap kt MPH..beli buku '7 Habits of Highly Effective People'
org lain dh berkurun bacer buku ni..aku br nk start bacer..huhu
x por la..better b late than never

ok la...dh la tu main2..buat keje lak..
ha korg pn..cpat buat keje..lpas sejam kiter rehat blek..hahaha

No comments: