Pages

Tuesday, December 23, 2008

aku di hujung2 tahun

skrg dh pukul 5.30..otak aku masih weng..ya btul..sku selalu saja weng..itulh aku..

demam CMMI
*******************
esok ader intrview..bkn intrview crk keje lain okk..aku amat suka keje cni..even dikelilingi 9 jejaka2 gagah n aku sorg saja puteri merak kayangan kt cni, aku tetap hepiiii..hahaha

aku ader intrview utk CMMI la..amat la kecut perut sbb ni 1st time ok..bile dh 1st time ni, mula la nk menggelabah x tentu psal knn..biaser la tu..tp x per, juz buat2 je muka konfiden as usual..heheh

plz wish me luck guys..aku amat takutttttttt!!!

diner at Shah Alam
**************************
ingatkah korg lg pd peristiwa pintu trkunci??ingat knn?
ingat x mlm tu reha kepingin nk mkn kt Shah Alam tp x kesampaian..yg smpi aderlah kedai mamak tepi umah imah n afni
p/s: aku dh black list kedai mamak tu..mee goreng mcm ampeh..huh
so, ini mlm Pn Ana n En Temmon ingin merealisasikn hajat Reha utk diner at Shah Alam.
p/s: kul 8 gerak g Subang Jaya

ujung thn di Kedah
***********************
yea yea..ujung tahun aku bakal meriah sbb aku akn blek kedah lg..kalo x silap 2 minggu lpas br blek..tp ni nk blek lg..
blasah jer la..5 jam bkn nyer lame pn..tp kebas jgk la kaki tangan..haha
29hb akn di sambut di Kedah..amat la hepi..
i'm waiting 4 da day..:)

2 comments:

Noli said...

byk tol agenda dier..moger sume tercapai yer..hiih

mr.fadzil said...

salam
view my blog

http://fadzilrusli.blogspot.com/