Pages

Tuesday, December 30, 2008

5 org anak menjelang 2009

aku bakal menutup tirai 2008 dgn perasaan brcampur baur..
trlalu byk kejutan yg brlaku spnjg kehidupn 2008..
yg pasti semakin lama aku semakin matang dlm membuat keputusan..InsyaAllah

antara berita yg bakal menanti 2009 adalah..aku akn dpt 5 ORANG ANAK pd tahun dpn..yezza!!!

kesemua anak2 aku akn dilahirkan oleh ibu2 yg berlainan iaitu..mama Cik Wan, mama Wan Z, mama Ina, mama Filzah, mama Wa n mama ANA...
ader lg x mama-mama yg trtinggal??hope x der dh la yer..
lotihla aku nk beli baju utk 5 org sekaligus..huhuhu

anyway, aku harapkan all da hot MAMAs sehat2 selalu n sentiasa jaga kesihatan u alls n baby u alls..

4 comments:

M@YaZ said...

waha .. Mama ANA .. hehe .. :D

Noli said...

gumbirenye pacik M@YaZ tuh..hehe

so..dah jadik macik noni la next year yer..hihi

Husna said...

bkn bkn..plz call me aunty Nurul ok..x der makcik makcik ye..heheh

Call me -fa- said...

kisah ibu mengandung....oni bile plak?

kawen la cepat2 ekkk....hihihi