Pages

Thursday, December 29, 2011

my birthday!!

sangat menghargai rakan-rakan di Malaysia yang apabila tepat jam 12 tengah malam waktu Malaysia dah hantar ucapan-ucapan birthday di Facebook wall..terima kasih kawan-kawan..seriusly, I terribly miss you guys!!

pukul 12 di sana bersamaan dengan pukul 4 petang di sini..masih lagi di tarikh 28 Disember..tapi since ramai yang dah wish, aku anggap jer la birthday untuk 2011 ni panjang sedikit..kiranya bermula dari pukul 4 petang pada 28hb sampailah 12 tengah malam 29hb..boleh?

kalau ikut tahun-tahun yang lepas, selalunya time birthday mesti ada kat Kedah sebab nak habiskan cuti tahunan..jadinya, memang akan sambut dengan family lah..abah beli kek, mak masak special, paksa abang-abang balik kampung untuk celebrate, dan kalau tak balik aku merajuk..haha

tahun ni rasa lain sikit, mungkin sebab duduk jauh kot..dapat birthday card from abah..part dapat-dapat card ni lah yang touching nih..sob2x..

ok guys, sampai sini dulu ye..mau tidur..nite nite

5 comments:

M@YaZ said...

Hapy birthday makcik non.. abah hantar kad! sian abah .. antar kad kat anak je .. bile la anak nak buat kad sendiri banyak2 .. :P

Husna said...

ahahah..mengong jat!!

Amri said...

Oit, happy bday

Husna said...

Thanx Lutfi :-)

Husna said...
This comment has been removed by the author.