Pages

Wednesday, January 18, 2012

azam

oh, sudah January..maksudnya, dah 4bulan disini..sedikit homesick sebab tak pernah tak jumpa mak abah lebih dari 3bulan, sampai mimpi-mimpi haritu...hadoiii, anak manja!!

dah pun habis satu term..they called it Michaelmas Term..sekarang dah masuk Epiphany Term..
class will start this coming Thursday..just got email from my school, they change the learning style a bit..two modules will run in parallel..Distributed System(DS) and Research Method(RM)..sebelum ni kan 1 bulan 1 module..so sekarang lain sikit la..

DS start hari khamis ni..RS pulak start hari isnin pukul 10pagi..nasib baik bukan pukul 9..awal sangat pukul 9 tu..winter ni kul 830 baru cerah..siang lambat sikit sekarang...

yesterday, dapat email suruh pilik tajuk untuk dissertation bulan 6 nanti..so fast! dissertation bulan 6, tapi sekarang dah kena ada tajuk..memang dah bukan masanya untuk main-main..kena study betul-betul nih..nampak sangat aku main-main sebelum ni kan?

was chatting with Ana last few days..dia tanya pasal study kat sini..aku cakap aku struggle jugak la..rasa macam susah nak score walaupun course yang aku ambik ni adalah sama dengan bidang kerja aku..kerja as software engineer, study in software engineering management..memang tak lari mana..bidang tuu jugak..but still aku rasa susah..so, Ana cakap maybe aku banyak jalan sangat kot, study kurang..ahhah..have to agree with u Ana..huhu

so, sekarang ada azam baru..nak study betul-betul..mari kita tengok sampai bila azam ni bertahan..malas nak janji sebab tak yakin..heee

No comments: