Pages

Saturday, February 18, 2012

Obsession

harini pergi library dengan Sabrina..well, kitorang kena pergi library kalau nak study..banyak sangat dugaan kat rumah..dugaan terbesar adalah dapur..asyikkk nak masuk dapur cari makanan..sudahnya, makan 2 jam, study 20 minit je..

20 minit tunggu bas tapi ok la since ada matahari, so tak sejuk sangat..aku rasa suhu dah semakin naik sekarang..dah nak habis musim sejuk kot..

nak cerita pasal kat dalam bas tadi..Sabrina duk depan, aku kat belakang dia..sebelah dia sorang mamat ni..tengok muka macam Chinese je..sekali time nak sampai tu, nampak dia angkat phone..

"yubseyo.."

aaaaaaaaaaa..he is korean guy!!

well, untuk pengetahuan umum, aku sangat obsess dengan Korea..walaupun aku belajar kat UK, tapi aku still berharap aku ada ramai kawan dari Korea..time bosan, aku layan K-Pop..time sunyi dan rindu family, aku layan Running Man..in fact, pernah mintak Marlia (housemate kat M'sia) untuk survey tiket ke Korea so that lepas habis belajar ni boleh pegi jalan-jalan kat Korea..

ok, tu je nak cerita..aku kat library ni..kena start baca buku

bye peeps..

p/s: dear Marlia, dah survey tiket ke?

1 comment:

Malia said...

blom...wahahaha...survey universities kat korea adala...nakal..(*_*)