Pages

Tuesday, July 08, 2008

life is up n down

aku x tau aper nk tulis tuk entry nih..tp memandgkn ari ni x der keje yg important n urgent beserta bos besar x der..bole la aku menyibukkn diri kt cni...heheh.
skrg dh 12 lebih..bdk2 opis aku sumer gi try restoran baru kt sblh secret recipe tu..Iran kot namer dier..x per, lpas ni aku plak gi try kt ctu..heheh
br2 ni mcm2 benda jadi kt aku..yg x payah la korg tau ape ke benda 'mcm2' tu..cukupla few of my close frens yg tau...
skrg nih idup aku dh berubah ckit..nk start new life la konon...byk menda yg aku raser x btul skrg nih..so, kena la btulkn..abg aku ckp 'make a mistake is a part of learning process..u'll never learn if u don't make a mistake..BUT make same mistake twice..itu B****H namanyer..'(oppss..prkataan yg kasar2 x dibnrkn dicni..huhu)
btul aper abg ckp...dia x marah aku buat silap asalkn aku cpat sedar and know how 2 turn back to da rite path..same goes to my parent..bila aku buat silap, sumer sudi maafkn n x der yg marah2..sumer sokong keputusan aku..samer la kwn2 aku..ana, jat, reha,syadi n filzah...thank God i hv this people around me in my life
hidup ni x leh main redah jer...kena pikir abis2 n berhati2..kalo main redah jer, tgk aper jadi kt Nadia AF tu..kn dh dpt no 5..stacy yg asyik terkejut tu plak yg jadi juara (alamak..trlebih sudah)
so, kwn2 aku ckp apa yg dh jadi tu, amek iktibar n jadikn pengajarn..
yer..aku akn ajar diri aku agr jadi sm1 better lpas ni..

3 comments:

M@YaZ said...

heh .. we will alwayz support you to be a better persons. Hidup tidak selalunya indah, langit tak selalu cerah. Itulah lumrah hidup kita. Berusahalah~!

@naBest said...

Oni!!!!!!! Cayyyokkkk!!!

Husna said...

tq ana n jat 4 supporting me all da time..