Monday, June 30, 2008

joy n sorrow..

it has been a week i wasn't update my blog..sajer bg chance kt all of u guys me'ngomen' resepi hr Ahad aku..nmpknyer melampau2 plak sambutannyer..at last, en jat trpaksa banjer kitorg ini mlm..haha..anyway, thanx in advance la yer..heheh(hmm..nk mkn aper yer mlm ni??)
ok, last week aku blek kg..best la jgk..but litle bit tired n boring coz drive sengsorg..x der teman nk ajak sembang..but it's my choice..nk naik bas aku malas nk menapak ke pudu yg kotor tue..huhu
blek ari tu ujan lebat sgt..smpi kena bkk lampu kecemasan..naik cemas aku bwk keter..mmg x nmpk keter kt dpan..huhu..ngeri tul..but Alhamdulillah, aku slmt smpi n slmt pulang ke KL..
yg best nyer blek ari tu bole jmp ngan my nephew..rindu giler kt dier..tp yg x best nyer..dier dh x kenal aku..wuaaa..nmpk aku je nangis..nangis jer nmpk aku..sedih tul..tp tu la..bdk2 kalo dier x tengok selalu mmg la x kenal kn..x per la, nnt achik blek selalu yer..biler achik dh kayer n mampu byk duit minyak..haha
lg brtambah sedih biler my niece yg sorg tu selalu cakap umah aku kt KL..bkn kt kedah..kire nyer asal aku blek jer mesti ckp.."achik cuti yer?"..atau.."biler achik nk blek umah achik"..smpi skrg dia mcm x bole terima kenyataan yg aku ni slh sorg anak nenek dier...mak aku cakap anak sedara aku tu anggap aku ni mcm tetamu la kt umah tu..mcm chipsmore..kjap ader kjap x der..
huhu..sian aku knnnnn

No comments: