Pages

Monday, October 13, 2008

amboi..amboi..amboi...

amboi..amboi...amboi...
ramai btul org yg marah aku ari ni eh..
mcm aku x der hati jer...

masuk je opis, inbox aku dipenuhi ngan email2 from customer..
yg peliknyer suker ati diorg je masuk personal email aku..ape kes?? x der kes papepn..cumenyer x proper la..kalo nk complaint psal system, antar la kt email system tu..

biler dh masuk personal email ni, secara automatiknyer akula yg brtanggungjwb atas problem diorg tu..huhuhu

kalo x puas ati pn, jgn la marah2..cuba rilex..cool..kalo raser nk marah g amek wudhu..pastu br antar email kt aku..baru la sejuk mata nk membaca email tu ha..

tp x por la..nk marah marah la..CUSTOMER WILL ALWAZ RITE...so, i sabar je..
lpas ni kalo raser nk marah..antar la lg email teruk2 ye(tu ayat perli, tlg paham ok)

4 comments:

Noli said...

saba la cik noni yer...

Call me -fa- said...

oni...email personal ko yg .tab tu ke?aku pun nk anto email gak la kalu cmtu...nk merase jd customer...hehehhe

anyway tq for the 'bantal rabbit'...terkejut aku tgk ade benda beso ats katil....hahhaha

Husna said...

noly -->noni sentiasa brsabar..heheh

reha -->ye, email tab tu la..kamu ni customer noni yg mana 1 eh?hikhik

agHoo said...

elakkan bg personal email masa berurusan..tiap2 hari pon jumpe customer yg bengang2 tp lam global email jela T_T.