Pages

Wednesday, October 14, 2009

aper nk jadiii??

aper la nk jadi ngn aku skrg ni? selalu sgt pegi keje lewat..punch card tu sentiasa merah..haishh..buat malu org kampung saja..adik2, sila jgn ikut perangai Kak Noni yer..amatla x bagus utk kesihatan dan masa depan...setiap mlm azam tinggi melangit nk bgn awal..tp seperti biasa azam hanya tinggal azam shj...

minggu ni sibuk siapkn projek IP Postpaid..kul 4 ptg td brgegas ke TM putrajya brjumpa dgn org TM utk brbincang psal projek tu la..plannyer nk pegi besok, bole la prepare soalan byk2 utk Cik Azalina itu, sekali dier nk cuti plak esok smpi isnin dpan..trpaksa la pegi jugak ptg td..sudahnya kul 7 br aku smpi rumah..secara keseluruhannya, perjumpaan td bole dikira brbaloi la. byk input yg aku dpt brbanding dgn meting 2minggu lpas kt Annex, bgnn sblh rebung tu..haram 1 benda pn aku x paham..esoknya trkebil2 nk jwb biler bos tyer psal meting tu..raser nk sembunyi muka dlm laci je..kalo la masa tu doremon dtg, dh lama aku tumpang sembunyi dlm poket dier...

aku btul2 rasa nk brshoping nih..tp perlulah menahan diri dr melakukan perbuatan trsebut..ayat mcm tulis maksud puasa je knn?? arghh, kira bole la..puasa jgk la tu..brpuasa dr bershoping..
ari2 tgk wardrobe..kot2 dgn tiba2 bole ada baju baru..baru la semangat ckit nk g keje..bosan la asyik pki baju lama je..x der perubahan lgsg..huh
tapi mak aku selalu pertikaikan maksud lama aku..dier selalu tyer, 'lama tu berapa lama?'
dan jwpn yg aku bg selalunya x memuaskan hati beliau..

wahai wanita2 jelita diluar sana!! bagaimanakah anda brpuasa dr melakukan perbuatan membeli belah?? silalah berikan tips kepada sy..sekian terima kasih..

No comments: