Monday, June 28, 2010

spek vs contact lense

cik abg tu dh marah aku pki lense sbb setiap kali dia jmp aku, mata aku mesti merah..nmpk mcm baru lepas nangis atau aku dah mengantuk sgt2...padahal lense punya psal..
dulu ok je pakai lense ni..tp sejak aku dicadangkn oleh seorang Dr mata utk tukar brand lain, mata aku dh x sebati ngn lense dh...aku dh rasa nak saman Dr tu skrg ni...x per la, jap lg kena cari lawyer nk tyer psal procedure menyaman orang...

ini adalah alasan2 kenaper aku x nk pki spek:-

1. susah nk nangis..kang nk kesat air mata, kena tanggalkn spek dulu..leceh
2. susah nk amek wuduk..kang takut trtinggal kt sinki
3. spek aku x cantik walaupn harga mencecah hampir seribu..*tidak brmaksud kalo aku pki lense, aku nmpk cantik...
4. susah nk tido..kena bukak dulu, br bole tido..ataupn aku main letak je kt mana2 time nk tido..percentage utk spek itu dipijak orang, atau di sepak orang sgt la tinggi...
5. org panggil aku cikgu kalo aku pki spek...*x sukee!!
6. aku seorang yg pelupa..selalu sgt aku x tau spek aku duk tang mana..ngahaha

ok, skrg ada 2 misi...
1. saman Dr mata trsebut
2. brbalik kepada brand yg lama
3. brtegas utk tidak memakai spek..lalalala

1 comment:

rafi cyber said...

kamu nampak come la bila berspek. :-D
pakai la spek.