Pages

Monday, April 27, 2009

Cukuplah sampai disini saja..

Perghh..mcm lirik lagu lak..heheh..Baikla korang, disini aku ingin mengumumkan bahawa ‘my blog’ akan tutup kedai berkuatkuasa serta merta..notis 24jam..haha
Aku dh malas nk menulis..kalo aku rajin pn nnt2, mayb aku akn tulis kt tempat lain plak..
My blog ni dh berusia 3 thn..aku start menulis mase final year project(FYP) kt UIA dulu..time tu sumer bdk2 FYP bukak blog..so, aku pn terjoin sekali..lalu berlarutan sehingga ke hari ini di saat aku dh pn bekerja n dh study semula..
Dihari yg brsejarah ini, aku mengishtiharkn yg aku akn berhenti blogging..aku nk buat mender lain plak..tp x tau lg aper benda tu…hihi
Aku dpt rasakn skrg ni kehidupn kian mencabar..ada lagi cita2 yg x kesampaian nih..aku tgh berusaha keras utk merealisasikn cita2 dan impian aku tu..doakn kejayaan aku yer..
Jadi, dikesempatan ini, aku nk ucapkn jutaan terima kasih pd kalian semua yg sudi menyinggah di cni..lpas ni korang singgah la kt tmpt lain plak yer…pd yg sudi memberi komen dan kritikn, tq tq tq…
Kalo yg nk menghubungi aku, sila la email kt varkisa_84@yahoo.com.. Kt alam maya ni, aku sentiasa je ader tiap2 hari..yer la, dh namer pn keje software engineer, sah2 la ngn pc tiap2 ari kn…so, x susah pn korang nk carik aku kt cni..kt fb pn aku ader..add la yer
Ok la, aku doakan korang sumer mendpt apa yg dihajati dan sentiasa brbahagia selalu dgn aper yg korang ader atau dengan sesiapa shj yg korang punyer..adiosss..Wassalam

2 comments:

Anonymous said...

asyik kna komen je ek..tu ye terus tutup blog...hahahaha...rasakan...

Anonymous said...

ala.. camna nk baca celoteh noni lg???