Pages

Sunday, April 26, 2009

panassssssssss

hari ni hari ahad..plan asal nk pegi Melaka, jmp abg aku..dier ader induction course kt saner..tp memandangkn dier gigih mendengar ceramah, bc buku utk exam lg, so kitorg decide x yh jumpa..
then, once plan dh x jadi, aku plan duk umah jer..kt luar cuaca panas giler..nk kuar shoping pn mcm x brsemangat..panas sgt..lagipun semalam dh shopping tahap melampau..ari ni lebih baik duk umah jer..

tp kul4 aku dh start bosan..x syok arr duk umah time weekend..mak aku ckp, cuti2 duk la umah, belajar masak ke, basuh baju ke, basuh keta ke...mcm2 la..kirenyer buat aktiviti2 biasa utk seorang muslimah la..tp mcm biaser, aktiviti2 di rumah ni, aku x brkenan sgt nk buat..ngahaha...

then, bukak lappy..menaip kt cni, carik info ckit2 psal codecharge..n sambil2 tu YM ngn Mr n Mrs Aizat..ajak bdk2 tu diner sekali mlm karang..so, kul8mlm ni kena g kutip diorg..mkn kt Shah Alma lg kot..sedap woo mkn ctu...tgk la cam ner, depends pd Mama Ana,kot2 la dier ader mengidam nk mkn pape..so, ikut selera dier jer la..

last week ader meting ngn Suhan Movies..timing mmg x kena..masa tu tgh sibuk ngn projek lain..then, di ajak metin utk projek lain..aku bgtau my boss, x nk pegi meting tu..tp dier ajak jgk..yer la, aku kn teringin nk jmp Rosyam tu..sekali pegi, dier x der..yg ader org lain selain Rosyam la..aku x kenal sgt diorg tu..

meting tu aderla meting yg paling x best aku prnh attend..hopefully dh x der lg meting yg lebih x best drp itu..kalo ader lg, sila jgn bwk aku..aku x suker kena marah..amat la raser x best..kalo raser x puas ati, ckp la elok2..x yh la nk kuarkn perkataan2 kesat...x baik okkk..

dulu Ana selalu ckp..'hang lembik mcm pompuan'...ngahaha..lembikkah aku???lembik kottt

esok keje mcm biaser..aku akn try siapkn keje utk Pilih Kasih tu by this week jgk..hopefully bole la siapkn..InsyaAllah

No comments: