Monday, February 16, 2009

abah..Nurul anak abah knnn???

honeyVi byk mengajar aku supaya jadi kaya..kalo takat duit utk cukup2 mkn..better jgn ber'HoneyVi'...ko blum layak katanya...

kul11 aku kuar ngn Kak Faiza g UKM..antar borang sambung bljr..Sabtu ni dh start mendaftar sbg budak sekolah...
abis sesi mghantar borang aper yg patut, aku menuju ke tmpt makan yg mgjadi idaman sebln 2 ni iaitu Gulai Kawah di Bangi..aku dh promote kedai ni kt bdk2 opis aku..hampir semua dh merasa air tangan tukang masak di Gulai Kawah itu...

abis je sesi melantak smpi kenyang, aku meneruskn prjalann ke opis semula...

"akak, br kul 1..awal lg ni..bole rilek2 kt opis..yea yea!!!"

tgh bwk keter, stereng HoneyVi seolah-olah menjurus ke arah kiri..ke arah Kak Faiza..
haiii...berat sgt ke Kak Faiza nih?? smpi stereng asyik ke kiri je...
berat kak Faiza lbh kurang aku jer..kalo dier berat, maksudnyer aku pn berat jgk..itu dh kire mustahil tu...

"akak, jom singgah Petronas jap..nk isi angin.."

smpi Petronas, sekali tgk tyr dh kempis giler...giler pn x kempis cam tu..mmg btul2 giler la tyr HoneyVi td...cuak aku tgk..

tetiba dtg abg teksi.."dik, g tekan yg merah tu..yg tu utk tyr kempis"

"ooo, ok ok..."

isi la angin sebaiknyer...aku truskn perjalann ke kedai tyr kt Dengkil...maser bwk keter tu dh raser lain mcm..separuh prjalann, HoneyVi dh nazak..trpaksa berenti jgk kt tepi jln..ini la senario yg plg aku meluat sekali...
dgn berkebaya, di tengah hari yg amat terik panasnya, br'high heels' yg br aku beli 3 minggu lpas..aku trpaksa brjemur tepi jln tggu opismt dtg tukar tyr...
cis..ampeh ko HoneyVi...
kesannyer ader 3 bijik keter hon..bole blah la korang!!!

dlm 3 4 min, opismt aku dtg tlg tukar tyr...brpeluh dier tlg aku...sian ko Mior..x per, dpt gaji aku banjer ko mkn okkk
smpi dengkil, bgtau dier kejadian yg menimpa aku hari ni..then, diorg pn take action aper yg patut..aku pn tggu la tepi tu..

"Miss, u punya tayar kena tukar..dia punya tepi2 ini sudah losak"

"hah?? tukar???kena baper???"

"rm140"

check2 purse, ader rm50...selebihnya ihsan Kak Faiza...
mcm maner nk carik duit nih...
tetiba dpt idea...
jeng jeng jeng

Abah, Nurul anak abah knnn???" heheheh...

6 comments:

M@St3R said...

Ades.. Anak abah yek.. Huhu.. OO baru nak igt abah yek.. =P

Hafeeny said...

Nurul, abah nak anak lagi sorg tak;) Ehehe

~~Noli said...

anak abah rupanye..hehe

nurul husna said...

master & noly --> noni mmg anak abah..korg anak abah ke ayah ke daddy? haha...

hafeeny --> dia ckp dh cukup dh ader nurul sorg..hikhik

mr.fadzil said...

Sian anak abah sorang ni, terseksa dok tengah panes... mujur tak terseksi.. klu tak habis..habis...
tak dapek den nak nolong nyo...

Tabah..jugo anak abah ni.. syabasssssss.

nurul husna said...

abah --> wah, abah dh pndi komen kt blog nurul..yea yea..
anak abah ni tabah kn mcm abah jgk..hikhik