Thursday, March 12, 2009

10 yrs back...

tgh seronok mengimbas msg2 lama di gmail, trjumpa gamba ni..itu aku 10 thn yg lalu..di tingkatan 3 rasanya sbb masih berbaju putih..kalo ting 4, aku sudah brbaju biru..

byk kenangan aku ketika ini...
cuba tenung btul2..tudung mesti bawah pd paras siku..kalo atas pd itu dikira kurang solehah..
beg sekolah mesti yg disengdeng tepi..gadis yg baik x bole pki beg galas belakang..kalo pki juga, dikira geng yg agak nakal...
aku x nakal..
dulu aku budak baik...
zaman itu, cikgu selalu pesan 'No Couple'..dan aku pegang kata2 itu smpi abis sekolah..No couple until u finish ur study..itu prinsip aku..
sudahnya kalo jalan mesti dibelakang lelaki..kalo brselisihan dgn mereka, aku lebih rela pandang lantai ataupn langit dr tgk ke depan..kononnya menjaga pandangan..
baiknya aku ketika itu...

di masa itu juga, aku selalu dpt surat layang dr entah shiapa shiapa...setiap kali prep malam, mesti ada surat ats meja..dlm pencil box la..tepi buku la..
tp aku yakin si empunya surat itu trsilap meja..dia sepatutnya letakkn surat itu di seblh meja ku..kerana disitu tmptnya kwn aku yg dikatakn paling lawa di sekolah aku...
jadi haruslah aku tidak perasan..heheheh

smpi skrg x tau siapa empunya...

zaman sekolah amat best..bole blek 2 minggu sekali..minggu yg x blek, family dtg..bwk donut yg menjadi kegilaan budak2 sedorm aku...donut mak aku yg plg sedap seantero donia..hahaha

ari ni raser rindu kt donut itu..tp x mampu blek 2 minggu sekali..parents pn x dpt nk dtg cni mcm dolu-dolu..
dh hmpr 4 bln aku x blek..dan x mgkn akn blek dlm jangka waktu trdekat ni...

mak, nk donut!!!!

5 comments:

M@St3R said...

Nak donut.. saya nak order 3.. btw, couple tak skolah a best.. tp jgn a couple betul.. cinta monyet je.. ahaks.. baru a berpengalaman.. cikgu tuh apa la.. huhu

mr.fadzil said...

Fikir-fikir 10 tahun kehadapan lak.. tinggal kan kenangan 10 tahun ke belakang tu... nanti paparkan gambar 10 ke depan tu yer.. abah tunggu ni

သဥၨာ - Thinzar said...

still look the same :)

raficyber said...

sama ler kita noni. Baik je dlu. pakai tudung labuh lps siku. Mak dtg tetiap minggu kalau tak balik. Xdenya couple2. Tu yg smpai sekarang tak bercouple. Hahaha

tp kami tak sebaik noni. Noni baik lg.. hehehe

nurul husna said...

master --> cikgu ckp cinta monyet bg kt monyet jer..ngahaha

abah --> 10 thn ke depan?? nurul pn x tau aper akn jadi kt nurul abah..hihihi

najma --> is it??but now lil bit chubby rite..haha

rafi --> baik ke noni?? huhu