Friday, March 20, 2009

beratttttttttt...

tiap-tiap hari aku jenguk kt cni..tp x sempat2 nk menulis...jenguk je ader maser..elok nk menaip, ader je menda lain yg aku kena buat..

tp ok gak kn...kalo aku brtenggek kt cni ari2, korg kater aku x der keje...

tanggungjwb aku sbg budak sekolah dh makin berat..kalo 2 minggu lpas aku brlenggang je g klas..otak ringan..pi klas dgr Prof brcerita itu ini..blek bole tido...
tp skrg dh x bole..kuar klas je otak jadi berat...assignment dh dapat...esok klas..satu haper pn aku x start...ngrrrrr

meh nk ajar korang terjemahan dlm bahasa melayu ckit...kalo korg bdk IT, lg mudah paham...
dlm klas Struktur Data, prof aku suka tukar term BI ke BM...
contohnya:- Binary Tree..dlm BM disebut 'Pokok Dedua' atau lebih sopannya 'Pohon Dedua'
kemudian Binary Search Tree di sebut 'Pokok Gelintar Dedua'...search tu Gelintar ye adik2...

*********************
tiap2 mlm aku kuar g jmp member2 lama...ader 1 mlm tu aku g jmp Maiza..dier Tutor kt UIA..sempat gak la aku g jenguk dier ngajar...tringat zaman lama...zaman otak tengah gila2..perghh..heaven time tu..mslh x byk..sengaja crk mslh ada la..
skrg mslh dtg brtimpa2...x suh dtg pn dier dtg jgk...hidup...hidup...

aku ajak dier g diner kt HS cafe..tmpt zaman brchenta...ngahaha..
tp maiza menolak..dia ajak g tmpt zaman dia brchenta..kt Planet Tomyam..1st time smpi ctu..trnyata tmpt dier lg special dr tmpt pilihan aku..cheh...

best jmp cik maiza itu..selalunya kami brkongsi cita2 yg sama...arah tujuan yg sama..
kn maiza kn???

kalo jmp Mama Ana, asyik nk pegang perut dier je..tp x prnh raser lg pn baby gerak2..
aku agak la, nnt baby tu kuar, mesti carik aku..sbb aku selalu buat bising ngn Mama dier..ngahaha

6 comments:

Hafeeny said...

Strategi berganda: Jumpe lecturer pas abes klas..ingt tu!! Gagaga..

nunjimmimya said...

huish..
bersungguh dia terjemah..
bagus la..

dah tak ramai orang suka terjemah tau la ni..

nurmaiza said...

sumtime i pown recall juger budak2 nie belajar mende yg i dah blajo dulu.. windu nk mkn kat HS ropernyew huhu...seb baek i bwk g tmpt i berchentaa dolu2..romantis sket, candle light gituh.

Non salute lah, mmg gigih la tukar aliran BI ke BM...hahha kim salam kat proff dgn ucapan skunk budak sekolah rendah pown dah guner BI prof. Takkan prof nk tak nak sokong usaha PPSMI plak kot.

Sembang ng non sampai tak hengat sok kijee...kol doblas lobih dah mastu tuhh...tak terasa pown.huhu..nantii kiter candle light dinner lagi ea..i g Sri kembangan laks..insyAllah.

nurul husna said...

hafeeny --> ari tu tetiba ade menda lain nk kena buat lpas abis lecture..so, mission x sempat accomplished..minggu ni nk try lg..heheh

najmi --> prof sy mmg bagus..hihi

maiza -->ok, next time u dtg cni lak yer..kiter lepak smpi pg lak..heheh

raficyber said...

baru ku tahus search tu gelintar.

noni smpai ati jumpa maiza tak jumpa kami. sedih tau sedih.. waaa

nurul husna said...

rafi..nnt i jmp u plak yer..jgn sedeyyyyy..hihi