Wednesday, January 21, 2009

ntah haper-haper...

situasi 1
*******************
"En Miji, Nurul demam tau esok.."

"arghh..x der x der..esok sumer kena ader kt opis"

En Miji dh matang skrg..setakat alasan demam, dier x layan...nmpk sgt dier bljr dr pengalaman..pengalaman dh btul2 mengajar beliau agar 'ajar ckit' anak2 buah beliau trmasuk yg ckp akan demam esok tu...

keje byk...problem pn byk...email masuk brduyun2..lotih tgk no telepon org..naik binau mater..br nk start usha coding, masuk lg email br..sumer urgent...emergency...need quick respond..asap..berasap..kabus...kelabu..bla bla bla

hopefully aku x demam esok pg...

situasi 2
******************************

"Dr, cuba tgk muka sy ni...ada mcm merah2 ckit..naper eh?"

"(sambil senyum) naper ngn muka awk? sakit ker? pedih ker? gatal2 ker?

"x der la sakit..gatal la ckit"

"(masih senyum sambil merenung tepat ke wajahku) sy bg ubat gatal kt awk"

aku rasa mcm aku bole baca apa yg ada dlm otak Dr tu...hekeleh bdk ni, muka merah je pn nk dtg jmp aku...

situasi 3
********************
aku perlu ada laptop sendiri....

4 comments:

Anonymous said...

huh?

Hafeeny said...

hakhakhak..so dpt mc tak?
eh, bkn azam baru nk keje rajin2 ke??
or encik azam dah lari?

errr..byk lak soalan nye

~~Noli said...

kabus kelabu berasap..waaa..cam bes..hak hak..

p/s:cane leh tau esok akn dmm..taktik tol cik noni nih..haha

nurul husna said...

ifah -->en azam yg mc ari ni..heheh

noli --> biaser la..org bekerja mmg perlu ada taktik..haha