Friday, January 16, 2009

Palestin: teruskan perjuangan kita...

hari ni dh masuk ari ke-21 serangan Israel laknatullah ke atas Gaza..kita kt sini ape benda sgt yg kite bantu??mcm x nmpk hasil pn..boikot aku x sure sgt menjadi ke x?
ke ader lg Melayu2 bodoh dan bangang yg kempunan sgt mkn kt McD tu..
kalo ader better korg brtaubat sblm trcungap2 nk jwb dpn Allah nanti..

lg satu yg aku heran ni..maner pegi bdn2 NGO pro-wanita n kanak2 or makcik2 menteri yg kononnya amat prihatin pd isu2 berkaitan wanita & kanak2...kalo kt negara sendiri bkn main gah, bertudungkn sekerat dahi..smpi brbuih mulut bercakap psal hak2 wanita n kanak2..
skrg ni x nmpk ke apa dh jadi kt wanita & kanak2 di Palestin?
ke masing2 buat2 buta n tuli pd isu2 ni???

pelik...pelik...

kalo di UK, demo diorg adakan hari2 kt dpn duta Israel..n dijangkakn brlarutan smpi peperangan dihentikn..

yg kiter ni..duta Amerika kt cni dh berambus blum??
tlg jwb jap sbb aku x bacer paper lg..hahaha

boikot bknlah isu main-main..kita nk melawan dgn senjata mmg x mampu..so, satu cara yg kita bole buat adlh lemahkn ekonomi diorg..

4 comments:

M@YaZ said...

"1. I would like to have the Malaysian Armed Forces attack the United States and Israel.

2. But I don't think the Government and the MAF would agree with me."

Dari petikan blog Dr. M .. tengok .. Dr. M cam yakin je kite mampu :p

nhusna said...

fanatik btul En Temmon ngn Dr M eh..hehe

cuba tya PakLah 'da sleepy one', dia berani ke x??

sirNik said...

salam....moga allah swt mengahpuskan bangsa yahudi di bumi ini..amin

Ibn Arifin said...

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Segala puji-pujian hanya bagi Allah, Tuhan semesta alam. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. dan ahli keluarga serta sahabat-sahabat baginda sekalian.

Amma ba’du.

Israel perlu menyerang Gaza kerana Dajjal al-Masih perlu memasuki fasanya yang ketiga, iaitu “satu hari seperti seminggu”.

Itulah jawapan yang sebenarnya. Namun, hanya segelintir yang benar-benar mengetahuinya.

Wallahu'alam.

http://ibnarifin.blogspot.com